SEDIU

NE POȚI
CONTACTA AICI

Str. Diamantului nr.81
Bragadiru / ILFOV

+40 770 603 842
contact@elektryk.ro

INFORMAȚII

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Da, veți primi produsul comandat, conform cu imaginile și specificațiile tehnice prezentate în pagina de prezentare a acestuia.

Totuși, atenționăm asupra faptului că imaginile au caracter informativ și există cazuri când, ca urmare a unor disfunctionalitați ale Website-ului sau erori, imaginile produselor pot fi eronate sau cu mici diferențe.

În aceste cazuri, puteți anula comanda și returna produsul fără costuri suplimentare.

În secțiunea Coontul meu -> Comenzi, găsiți lista cu toate comenzile plasate de dvs. în magazinul nostru.

Identificați numărul de comandă pentru care doriți factura, și folosind formularul alăturat, trimiteți-ne acest număr. În cel mai scurt timp, veți primi pe e-mail o copie în format electronic, a facturi solicitate.

Returnarea produselor, se poate face în maxim 30 de zile de la data emiterii facturii de vânzare.

Dacă doriți returnarea produsului și restituirea contravalorii acestuia, vă rugăm să plasați la FAN COURIER, o comandă pentru ridicarea coletului, folosind formularul pe care îl gasiți aici https://www.fancourier.ro/courier-step-2/, sau telefonic la numărul 021 9336 (apel normal, fără suprataxă).

Datele destinatarului care trebuie completate pe AWB le găsiți mai jos:

LEKTRYK SRL
Str. Diamantului nr.81
Localitate : Bragadiru
Judet : ILFOV
E-mail : contact@lektryk.ro
Telefon : 0770 603 842

Vă rugăm să trimiteți produsul în ambalajul original și cu toate accesoriile, să verficați să nu prezinte urme de deteriorare și să menționați curierului ca este produs FRAGIL. Specificați pe AWB că plata transportului se face la destinatar.

Termenul de garanție pentru produsele comercializate este de 24 luni, în condițiile standard de utilizare specificate de producător. Perioada de garanție se calculează de la data înscrisă pe certificatul de garanție. Vă rugăm să citiți cu atenție instrucțiunile de utilizare care însoțesc produsele și să respectați indicațiile specificate de producător.

Păstrați certifcatul de garanție și factura. Pentru a beneficia de garanție, este necesară prezentarea ambelor documente. Produsul trebuie să fie insoțit de toate accesoriile care au fost livrate la achizitionare. Păstrați integritatea sigiliilor producatorului, sau ale service-ului autorizat care a efectuat eventuale reparații.

Solicitarea garanției se face folosind formularul alăturat, sau prin notificarea pe adresa de e-mail sau telefon, specificate în certificatul de garanție. Solicitarea trebuie să fie însoțită de o copie a documentului de vanzare (factura). Soluționarea garanției se face în maxim 15 zile calendaristice.

Pentru produsele prezente în stoc, livrarea durează maxim 48 ore. Pot apărea unele întarzieri datorate unor evenimente neprevăzute (restricții de circulație, vârfuri de sezon, campanii, sărbători legale, etc. )

Pentru produsele cu stoc la furnizor, sau cu stoc limitat, livrarea poate să dureze 4 – 5 zile lucrătoare.

SOLICITARE INFORMAȚII

Formular de contact